Înregistrarea şi procesarea comenzii
Trebuie să am un cont atunci când vreau să plasez o comandă?
Nu, este suficient să completați formularul de comandă. Însă, este util să aveți un cont înregistrat, deoarece cu ajutorul contului de client, veți putea monitoriza statusul comenzii.
De ce nu pot accesa contul meu?
Este posibil să fi introdus o parolă greșită sau să fiți înregistrat cu o altă adresă de e-mail. Dacă aveți probleme în a vă accesa contul, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la adresa info@bombfit.ro sau telefonic la numărul 0756 338 056.
Comanda mea a fost înregistrată chiar dacă nu am primit un e-mail de confirmare?
După ce comanda a fost plasată, veți fi redirecționat către pagina de confirmare, care va conține numărul comenzii și, ulterior va trebui să primiți un e-mail de confirmare. Dacă nu l-ați primit, încercați să verificați folderul SPAM din căsuța de e-mail. Dacă nici în folderul SPAM nu aveți confirmarea de primire a comenzii, este posibil să fi întâmpinat o eroare sau adresa de e-mail introdusă să fie greșită. În acest caz, vă rugăm să contactați serviciul de relaţii cu clienții, prin e-mail la adresa info@bombfit.ro sau telefonic 0756 338 056.
Se pot comanda produsele şi telefonic?
Dacă nu puteți plasa o comandă pe site-ul nostru www.bombfit.ro, vă rugăm să ne contactați telefonic la numărul 0756 338 056 sau să ne trimiteți un e-mail la adresa info@bombfit.ro și vă putem oferi suport în plasarea acesteia.
Unde pot verifica statusul comenzii mele?
Puteți urmări comanda, accesând contul de client de pe www.bombfit.ro. Dacă nu aveți un cont, puteți contacta serviciul de relaţii cu clienţii, care vă poate oferi informații despre comandă.
Cum pot anula sau modifica o comandă?
Modificările se pot face doar de către serviciul nostru de relaţii cu clienții. În acest caz, trimiteți solicitarea dvs. prin e-mail la adresa info@bombfit.ro. Același lucru este valabil și pentru anularea comenzii. Dacă aceasta a fost deja expediată, nu se mai pot face modificări. Dacă doriți să returnați sau să înlocuiți un produs, vă rugăm să contactați serviciul de relaţii cu clienţii în prealabil.
Livrarea și plata produselor
Când voi primi coletul?
Coletele sunt livrate în aproximativ 24 de ore de la plasarea comenzii. Firmele de curierat contractate garantează livrarea comenzii în cel mai scurt timp. În perioada sărbătorilor legale sau în perioada campaniilor de reduceri, nu putem garanta livrarea coletelor în 24 de ore. În perioadele menționate anterior, livrarea coletelor depinde de programul firmelor de curierat și de capacitatea de livrare a acestora.
Livrați comenzile şi în weekend?
Din păcate, sâmbătă şi duminică nu se fac livrări şi nu se iau în considerare la calculul timpului de livrare. Pot exista excepții privind ziua de Sâmbătă, dar acest lucru este comunicat, agreat si confirmat cu un consultant al companiei BOMBFIT, vă rugăm să ne contactați la: info@bombfit.ro sau 0756 338 056.
Care sunt opțiunile de livrare? Care este costul transportului?
Lista firmelor de curierat şi taxele de livrare pot fi găsite în secțiunea Livrare.
Unde pot urmări statusul coletului meu?
După expedierea coletului din depozitul nostru, veți primi un e-mail informativ cu numărul de expediere - AWB. Ulterior, puteți urmări statusul comenzii direct pe site-ul firmei de curierat.
Care sunt opțiunile de plată?
Plata la livrare – Coletul poate fi plătit numerar către curier, în momentul preluării acestuia la adresa menţionată de dumneavoastră.
Plata online cu cardul bancar – Momentan, plata cu cardul este indisponibilă, lucrăm la implementarea sistemului de plată online. În momentul în care acesta va fi integrat, plata cu cardul va fi disponibilă.
Plata cu cardul bancar la EasyBox (Sameday) – Coletul poate fi plătit doar cu cardul la EasyBox.
Ce se întâmplă daca nu sunt disponibil sa preiau coletul în momentul în care sunt contactat de către curier?
Coletele se trimit prin intermediul firmelor de curierat partenere, Sameday și Fan Courier, la adresa menționată de dvs. în secțiunea Detalii de livrare. În ziua primirii coletului, curierul va informa destinatarul cu privire la ora livrării, iar dacă destinatarul nu este disponibil să preia coletul în acel moment, va trebui să stabilească o altă data/oră în care să se efectueze livrarea.
Reclamații și politica de retur
Curierul mi-a adus un pachet vizibil deteriorat. Ce trebuie să fac?
Dacă un curier vă aduce un pachet deteriorat (rupt, desigilat, tăiat, murdar, ud), vă recomandăm să nu îl preluaţi și să încheiaţi un proces verbal de constatare cu acesta. Firma de curierat ne va informa asupra daunelor, iar noi vom trimite către dvs. un nou colet. Plângerile ulterioare fără proces verbal de constatare nu pot fi soluţionate!
În comanda mea este un produs deteriorat / lipsă sau pe care nu l-am comandat. Ce ar trebui să fac?
Dacă întâmpinați astfel de situații (produse deteriorate, lipsă sau nu corespund cu cele comandate), contactați serviciul de relaţii cu clienții cât mai repede. Trimiteți o solicitare la adresa info@bombfit.ro împreună cu câteva fotografii, cu pachetul și conținutul acestuia. În timpul zilelor lucrătoare, solicitarea dvs. va fi prelucrată în decurs de câteva ore.
Doresc să schimb produsele cumpărate. Cum procedez?
Dacă, din orice motiv, produsul nu este cel potrivit, va trebui să contactați serviciul nostru de relații cu clienții în termen de 14 zile calendaristice. Solicitarea de schimbare a produsului o puteți trimite prin e-mail la adresa info@bombfit.ro. Schimbul produsului se face prin procedura de schimb de colete. Acest lucru înseamnă că este necesar să împachetați produsul corespunzător, în ambalajul original sau în așa fel încât să nu fie deteriorat în timpul transportului. Ulterior, curierul va livra un nou colet, iar dvs. veți preda coletul, pe care doriți să îl schimbați. Solicitarea de schimbare va fi procesată în termen de minim trei zile lucrătoare de la primirea acesteia.
Doresc să returnez un produs cumpărat. Cum procedez?
Dacă doriţi să returnaţi un produs, acesta trebuie expediat prin curier în termen de 14 zile calendaristice de la primirea coletului. Pentru a putea returna produsul, acesta trebuie să fie sigilat – eticheta nu trebuie să fie ruptă. În colet trebuie să puneţi acest formular, pe care avem rugămintea să îl completați cu numărul comenzii și numele dvs. complet. Veți primi contravaloarea produsului în contul dvs. după ce produsul ajunge la depozitul nostru și este verificat. În cazul acesta, veți suporta dvs. costurile de transport pentru retur. După primirea coletului, vom procesa rambursarea financiară în termen de maxim 14 zile.
În cazul în care nu sunt mulțumit/ă pot returna doar o parte din comandă?
Dacă ați comandat mai multe articole într-o singură comandă, puteți returna doar produsul care nu vă mulțumește.
Am plasat o comandă, dar nu a fost livrată. Cum procedez?
Dacă nu ați primit comanda în termen de 3 zile lucrătoare de la plasarea ei, nu ezitați să ne contactați la numărul 0756 338 056 sau să ne scrieţi la adresa de e-mail info@bombfit.ro.