I. Dispoziții de bază
Acești Termeni și Condiții Generale reglementează relațiile dintre părțile contractante ale contractului de vânzare - cumpărare, unde o parte este reprezentată de VENZO CAPITAL SRL, denumit și ”BOMBFIT”, cu sediul social în București, Șos Colentina, nr 70, număr de identificare al companiei RO42513842, sub nr. J40/5234/2020, înregistrată la Registrul Comerțului de pe lângă Tribunalul București și adresa de corespondență la raporturile online dintre vânzător și cumpărător în Ilfov, Afumați, Șos București-Urziceni, nr 17, în calitate de vânzător și cealaltă parte, reprezentată de cumpărător, care poate fi și consumator (denumit în continuare „Cumpărător”).
Cumpărătorul este o persoană fizică sau o persoană juridică.
Consumatorul este o persoană fizică, care atunci când încheie și execută contractul de consum, nu acționează în sfera activității sale comerciale sau altei activități antreprenoriale.
Cumpărătorul este conștient de faptul că, prin achiziția de produse, care se află în oferta comercială a Vânzătorului, el nu dobândește niciun drept de a utiliza mărcile înregistrate, denumirile comerciale, siglele companiei sau brevetele Vânzătorului sau ale altor companii, cu excepția cazului în care a fost convenit altfel într-un caz concret printr-un contract specific.
II. Contractul de vânzare - cumpărare
1. Încheierea contractului de vânzare - cumpărare
Dacă Cumpărătorul este o persoană fizică, propunerea de a încheia un contract de vânzare - cumpărare este reprezentată de plasarea produselor oferite de Vânzător pe site, iar contractul de vânzare - cumpărare se încheie ca urmare a trimiterii unei comenzi de către Cumpărătorul persoană fizică și acceptarea comenzii de către Vânzător. Vânzătorul confirmă această acceptare fără întârziere Cumpărătorului printr-un e-mail informativ pe adresa de e-mail introdusă, însă, această confirmare nu influențează încheierea contractului. Contractul rezultat (inclusiv prețul convenit) poate fi modificat sau anulat numai prin acordul părților sau din motive legale. Pentru excepții de la această procedură, a se vedea punctul VI. Comanda.
Dacă Cumpărătorul este o persoană juridică, propunerea de a încheia un contract de vânzare - cumpărare este reprezentată de comanda de bunuri trimisă de Cumpărătorul persoană juridică, iar contractul de vânzare - cumpărare în sine se încheie la momentul trimiterii consimțământului obligatoriu al Vânzătorului către Cumpărătorul persoană juridică, referitor la această propunere. Vânzătorul nu răspunde pentru nici o eroare în transmiterea datelor.
Contractul încheiat va fi arhivat de către Vânzător pentru o perioadă de cel puțin cinci ani de la încheierea acestuia, dar cel mult pentru perioada de timp prevăzută în legislația relevantă, în scopul îndeplinirii sale cu succes și nu este accesibil terțelor părți, care nu participă la acest contract. Informațiile privind etapele tehnice individuale, care duc la încheierea contractului sunt clare din acești Termeni și Condiții, unde acest proces este clar descris. Cumpărătorul are posibilitatea de a verifica și de a corecta comanda înainte de a o trimite. Acești Termeni și Condiții Generale sunt disponibili pe portalurile individuale ale Vânzătorului, și astfel este permisă arhivarea și reproducerea lor de către Cumpărător.
Costul utilizării mijloacelor de comunicare la distanță (telefon, internet etc.) pentru a plasa o comandă sunt la valoarea normală, depinzând de tariful serviciilor de telecomunicații utilizate de Cumpărător.
În cazul în care Cumpărătorul persoană fizică comandă servicii, atunci prin prezenta își exprimă acordul ca să fie furnizate înainte de expirarea termenului legal de retragere.
2. Livrarea obiectului achiziției
Prin contractul de vânzare - cumpărare, Vânzătorul se obligă să predea Cumpărătorului bunul, să furnizeze conținutul digital/licența, care face obiectul achiziției și să îi permită să dobândească dreptul de proprietate/licența asupra acestuia/acesteia, iar Cumpărătorul se obligă să preia bunul/conținutul digital și să plătească Vânzătorului prețul de achiziție.
Vânzătorul își rezervă dreptul de proprietate asupra bunului și, prin urmare, Cumpărătorul devine proprietarul numai după plata integrală a prețului de achiziție. Această regulă se aplică și atunci când se achiziționează o licență sau un serviciu.
Vânzătorul va înmâna bunul Cumpărătorului, inclusiv documentele referitoare la acesta și va permite Cumpărătorului să dobândească dreptul de proprietate asupra bunului/licenței în conformitate cu contractul.
Vânzătorul îndeplinește obligația de a preda bunul Cumpărătorului, dacă îi permite să dispună de bunul respectiv, la locul executării și îl informează la timp.
În cazul în care Vânzătorul trebuie să trimită bunul, el îl va preda Cumpărătorului - persoană juridică, prin intermediul primului transportator, pentru efectuarea transportului către Cumpărător și permite Cumpărătorului să beneficieze de drepturi, în baza contractului de transport față de transportator, Vânzătorul predă acest drept Cumpărătorului - persoană fizică, numai după ce transportatorul îi livrează bunul.
Vânzătorul va preda Cumpărătorului obiectul achiziției în cantitatea, calitatea și designul convenite.
În cazul în care nu este convenit modul în care trebuie să fie ambalat bunul, Vânzătorul trebuie să împacheteze obiectul în mod obișnuit; dacă nu există un mod obișnuit, atunci în modul necesar pentru a păstra și proteja bunul. În același mod, Vânzătorul va asigura bunul pentru transport.
În vederea reducerii la minimum a daunelor și a asigurării aprovizionării fără probleme, Vânzătorul își rezervă dreptul de a livra mărfurile către un Cumpărător, care într-o singură comandă și/sau într-o singură zi, a comandat mărfuri în valoare totală, care depășește 10 000 LEI, numai după plata integrală a prețului total de achiziție. Odată ce Cumpărătorul plătește prețul total de achiziție al mărfurilor cumpărate, Vânzătorul va efectua expedierea în conformitate cu cerințele Cumpărătorului prevăzute în comandă.
Dacă produsele comandate nu sunt conforme (au defecte de fabricație), le schimbăm gratuit. Clientul trebuie să ne anunțe în maxim 48 ore de la primirea coletului. Plângerile ulterioare nu pot fi soluționate!
III. Securitatea și protecția informațiilor
Vânzătorul prin prezenta informează Cumpărătorul că, în sensul prevederilor legii privind protecția datelor cu caracter personal va prelucra datele cu caracter personal ale Cumpărătorului în procesul de încheiere a contractului de vânzare - cumpărare fără consimțământul acestuia, în calitate de persoană vizată, întrucât prelucrarea datelor cu caracter personal ale Cumpărătorului va fi efectuată de către Vânzător în relații precontractuale cu acel Cumpărător, iar prelucrarea datelor cu caracter personal ale Cumpărătorului este necesară pentru îndeplinirea contractului de vânzare - cumpărare, în care Cumpărătorul acționează în calitate de parte contractantă.
Cumpărătorul poate oricând să verifice și să modifice informațiile personale furnizate, precum și să anuleze înregistrarea sa după conectarea pe site-ul magazinului online în secțiunea „Contul meu”.
Cumpărătorul acordă Vânzătorului acest consimțământ pentru o perioadă determinată, până la îndeplinirea scopului prelucrării datelor personale ale Cumpărătorului. Vânzătorul, după îndeplinirea scopului prelucrării, va asigura lichidarea imediată a datelor cu caracter personal ale Cumpărătorului. Cumpărătorul poate retrage consimțământul său pentru prelucrarea datelor cu caracter personal în orice moment în scris. Consimțământul expiră în termen de 1 lună de la livrarea retragerii consimțământului de către Cumpărător Vânzătorului.
Vânzătorul poate în continuare, în cazul exprimării acordului, să prelucreze așa-numitele „cookie-uri”, astfel încât să faciliteze furnizarea serviciilor societății informaționale, în conformitate cu prevederile directivei (UE) privind protecția datelor cu caracter personal în scopul „cookies” sau instrumentelor similare, și se asigură că utilizatorii cunosc informațiile care sunt stocate în echipamentul terminal. Utilizatorii au opțiunea de a refuza să fie stocate „cookie-urile” sau instrumentele similare, pe dispozitivele lor terminale, de ex. prin rularea funcționalității anonime de navigare în browser.
Pentru a preveni infracționalitatea și a reduce la minimum daunele, Vânzătorul își rezervă dreptul de a refuza Cumpărătorului o comandă creată de pe o adresă IP blocată în blacklist. În cazul problemelor legate de comandă, Cumpărătorul poate contacta Vânzătorul prin e-mail la info@bombfit.ro sau la numărul de telefon 0756 338 056
IV. Programul de funcționare
Comenzi prin internet sau prin personalul de vânzări:
Orar:
Confirmarea automată a comenzii: Luni – Duminică: 24/7
E-mail, telefon: Luni - Vineri: 09:00-18:00
În cazul căderii sistemului informațional sau al forței majore, vânzătorul nu răspunde pentru nerespectarea orelor de funcționare.
Clienții vor fi informați despre programul de funcționare aferent zilelor de sărbători legale pe www.bombfit.ro
V. Prețuri
Toate prețurile sunt contractuale. Pe platforma web a magazinului online preţurile sunt întotdeauna actuale și valabile. Prețurile sunt finale și includ, după caz, orice alte taxe și comisioane pe care consumatorul trebuie să le plătească pentru obținerea mărfurilor, acest lucru nu se referă la taxele de transport și alte taxe similare.
Prețurile promoționale sunt valabile până la epuizarea stocurilor cu menționarea numărului de bucăți a mărfurilor la promoție sau pentru o perioadă determinată de timp.
Prețul inițial înseamnă prețul produsului/serviciului/licenței la care BOMBFIT a oferit produsul/serviciul/licența în cauză fără a ține cont de totalul bonusurilor posibile, de campaniile de marketing pentru susținerea vânzărilor și a altor promoții de reduceri în cadrul magazinului online propriu.
VI. Comanda
Cumpărătorul primește mărfurile la prețul valabil în momentul comenzii. Cumpărătorul persoană fizică are posibilitatea de a cunoaște prețul total și toate celelalte taxe (Taxă timbru verde etc.) înainte de efectuarea comenzii. Acest preț va fi menționat în comandă și în mesajul care confirmă primirea comenzii. Cumpărătorul persoană fizică are posibilitatea să afle cât timp este valabilă oferta sau prețul, înainte de a efectua comanda.
Puteți comanda prin intermediul magazinului online www.bombfit.ro
Cumpărătorul ia la cunoștință faptul că pot exista cazuri în care nu se încheie niciun contract între Vânzător și Cumpărător, mai ales dacă Cumpărătorul comandă mărfurile pentru un preț publicat din greșeală, din cauza unei defecțiuni a sistemului informatic intern al Vânzătorului. Într-un astfel de caz, Vânzătorul va informa Cumpărătorul despre acest fapt și va avea dreptul să se retragă din contract.
Vânzătorul își rezervă dreptul de a declara invalid contractul de vânzare - cumpărare în cazul în care datele cu caracter personal au fost utilizate în mod abuziv, cardul a fost utilizat în mod abuziv etc., sau din cauza intervenției unei autorități administrative sau judiciare, Cumpărătorul va fi informat despre o astfel de procedură.
Cumpărătorul ia la cunoștință că, în cazurile de mai sus contractul de vânzare - cumpărare nu se poate încheia în mod valabil.
Comanda va fi onorată Cumpărătorului la prețul valabil în momentul comenzii.
Ne rezervăm dreptul de a selecta clienții cărora le vom onora comenzile. În special, ne rezervăm dreptul de a refuza să procesăm și să expediem comenzi pentru clienții care au avut comenzi anterioare returnate.
VII. Retragere din contract
Retragere din contract de către Cumpărător
În conformitate cu prevederile legii privind protecția consumatorilor cu privire la vânzarea de mărfuri sau prestarea de servicii în baza unui contract încheiat la distanță sau a unui contract încheiat în afara spațiului Vânzătorului, cu modificările și completările anumitor legi, Cumpărătorul are dreptul de retragere din contractul încheiat în acest mod fără a preciza un motiv, în termen de 14 zile calendaristice de la data primirii mărfurilor sau de la încheierea contractului pentru prestarea de servicii, caz în care este necesar ca în această perioadă să trimită Vânzătorului o Cerere de Retur sau o notificare pe email de retragere din contract. Cumpărătorul are acest drept chiar dacă mărfurile comandate prin internet au fost preluate personal la locul de livrare al Vânzătorului.
Cumpărătorul are dreptul în acest termen să despacheteze mărfurile după preluare și să le testeze în același mod cum se obișnuiește într-un magazin clasic, în măsura necesară pentru a stabili natura, caracteristicile și modul de funcționare al bunurilor. Mărfurile trebuie returnate de către Cumpărătorul persoană fizică, complet, cu documentație completă, nedeteriorate, curate, de preferință inclusiv cu ambalajul original, în starea și valoarea în care au fost preluate mărfurile. Cumpărătorul răspunde numai pentru diminuarea valorii mărfurilor, care rezultă din manipularea mărfurilor, dincolo de ceea ce este necesar pentru a stabili caracteristicile și modul de funcționare al mărfurilor. Cumpărătorul persoană fizică nu răspunde pentru reducerea valorii mărfurilor dacă Vânzătorul nu a respectat datoria de informare privind dreptul consumatorului de a se retrage din contract în conformitate cu legea privind protecția consumatorilor în cazul vânzării la distanță.
Banii pentru mărfurile returnate vor fi returnați Cumpărătorului în cel mult 14 zile calendaristice de la primirea coletului in depozitul nostru.
Cu excepția cazului în care retragerea este convenită în mod expres, consumatorul nu se poate retrage din contracte:
a) în cazul furnizării unui serviciu, dacă prestarea sa a fost începută cu consimțământul expres al consumatorului, iar consumatorul a declarat că a fost instruit în mod corespunzător despre faptul că, prin exprimarea unui astfel de consimțământ, pierde dreptul de retragere din contract după furnizarea serviciului complet, și dacă serviciul a fost furnizat complet,
b) în cazul vânzării de bunuri sau prestării de servicii, al căror preț depinde de fluctuația prețurilor pe piața financiară, pe care Vânzătorul nu le poate controla și care pot apărea în perioada de retragere din contract,
c) în cazul vânzării mărfurilor realizate la cerințele specifice ale consumatorului, bunuri personalizate sau bunuri destinate special unui anume consumator,
d) în cazul vânzării de mărfuri, care se deteriorează rapid,
e) în cazul vânzării mărfurilor închise într-un ambalaj de protecție, care nu sunt adecvate să fie restituite din motive de sănătate sau igienă (Conform Ordonanței 34/2014, art.16, lit.e), produsele de lenjerie intimă și costumele de baie sunt articole care nu se pot returna/schimba, din motive de igienă!
În cazul în care Cumpărătorul decide să se retragă din contract în termenul menționat, pentru grăbirea soluționării retragerii recomandăm să livreze mărfurile la adresa Vânzătorului, împreună cu formularul de retur, cu un eventual motiv de retragere (nu este obligatoriu), cu numărul documentului de achiziție și numărul de cont bancar cu mențiunea dacă suma va fi achitată în numerar sau dacă va fi cheltuită pentru următoarea achiziție.
Cumpărătorul ia la cunoștință faptul că dacă se retrage din contract, va suporta costurile de returnare a mărfii către Vânzător și, dacă se retrage din contractul de la distanță, costul returnării mărfurilor, care prin natura lor nu pot fi returnate prin poștă.
Cumpărătorul ia la cunoștință faptul că dacă împreună cu mărfuri sunt furnizate și cadouri, acordul de donație dintre Vânzător și Cumpărător se încheie cu condiția ca, în cazul în care se exercită dreptul de retragere din contract al consumatorului, acordul de donație își pierde valabilitatea și Cumpărătorul este obligat să returneze împreună cu mărfurile și cadourile oferite împreună cu acestea. Dacă nu sunt returnate, aceste valori vor fi percepute ca o îmbogățire nedreaptă a Cumpărătorului.
Dacă sunt îndeplinite toate condițiile de mai sus pentru returnarea mărfurilor, Cumpărătorul are dreptul la restituirea sumelor plătite pentru mărfurile returnate, care vor fi returnate Cumpărătorului în cel mult 14 zile calendaristice de la retragerea din contract. Vânzătorul este obligat să returneze Cumpărătorului prețul de cumpărare pentru mărfuri, în același mod, pe care Cumpărătorul l-a folosit la plata sa, cu excepția cazului, în care a convenit cu Cumpărătorul un alt mod de returnare, fără să i se rețină Cumpărătorului alte taxe în acest sens.
f) Dacă doriți să returnați ceva, trimiteți coletul cu orice firmă de curierat către depozitul nostru, fără ramburs (VENZO CAPITAL SRL / BOMBFIT, Șos București-Urziceni, nr 17, Afumați, Ilfov, 0756 338 056).
Pentru returnarea produselor este necesara completarea acestui FORMULAR RETUR.
Poți returna produsele în 14 zile calendaristice de la primirea coletului, completând online FORMULARUL DE RETUR.
Tot ce trebuie să faci este să completezi formularul de retur, să ambalezi produsele și să le trimiți cu orice firmă de curierat către depozitul nostru, fără ramburs, la adresa: BOMBFIT, Șos București-Urziceni, nr 17, Afumați, Ilfov, 0756 338 056. Este necesar să expediezi coletul cu numele pe care a fost plasată comanda. Păstrează AWB-ul pentru a verifica statusul coletului tău.
Pentru a se realiza returul, produsele trebuie să se afle în ambalajul original, în stare intactă și nedeteriorată. În caz contrar, ne rezervăm dreptul de a nu accepta returul.
După ce produsele ajung în depozitul nostru și sunt verificate, îți vom returna banii în cont în maxim 14 zile calendaristice.
BOMBFIT nu suportă și nu restituie costurile inițiale de livrare.
Conform Ordonanței 34/2014, art.16, lit.e), produsele de lenjerie intimă și costumele de baie sunt articole care nu se pot returna/schimba, din motive de igienă!
Te asigurăm că toate produsele noastre sunt verificate înainte de expediere, cu toate acestea, dacă primești produse care nu sunt conforme (au defecte de fabricație), trebuie doar să ne anunți în maxim 48 de ore de la primirea coletului și vom procesa rapid și gratuit schimbul produselor.
ATENȚIE: Coletul trebuie trimis fără ramburs, cheltuielile de transport sunt suportate de client. Coletele trimise cu Poșta Română, cu ridicare din Easybox sau cu Ramburs, nu vor fi acceptate.
g) Dacă doriți să schimbați produsul cu alt model sau altă mărime, vă rugăm sa completați FORMULARUL DE SCHIMB sau să ne contactați și să ne spuneți cu ce produs/mărime doriți să schimbăm.
Tot ce trebuie să faceți e să așteptați curierul cu noul produs și să-i predați acestuia produsul la schimb. Schimbul va costa 18 lei. Această sumă va fi achitată curierului la primirea coletului.
Poți schimba produsele în 14 zile calendaristice de la primirea coletului, completând online FORMULARUL DE SCHIMB.
Tot ce trebuie să faci este să completezi formularul de schimb, să ambalezi produsele, să aștepți curierul cu noile produse și să îi predai acestuia produsele la schimb.
Pentru a se realiza schimbul, produsele trebuie să se afle în ambalajul original, în stare intactă și nedeteriorată.
Dacă noile produse au un cost mai mare, vei achita diferența ramburs la curier.
Dacă există o diferență de bani de returnat, vom procesa rambursarea în contul tău în maxim 14 zile calendaristice de la primirea produselor în depozitul nostru.
Taxa de livrare pentru schimb este de 18 lei și va fi achitată curierului în momentul în care primești coletul.
Schimbul se poate realiza în aproximativ 1-2 zile lucrătoare, doar la o adresă de livrare, deoarece Sameday nu oferă opțiunea de schimb colete la Easybox, chiar dacă comanda inițială a fost livrată acolo.
Conform Ordonanței 34/2014, art.16, lit.e), produsele de lenjerie intimă și costumele de baie sunt articole care nu se pot returna/schimba, din motive de igienă!
Te asigurăm că toate produsele noastre sunt verificate înainte de expediere, cu toate acestea, dacă primești produse care nu sunt conforme (au defecte de fabricație), trebuie doar să ne anunți în maxim 48 de ore de la primirea coletului și vom procesa rapid și gratuit schimbul produselor.
BOMBFIT nu suportă și nu restituie costurile inițiale de livrare.
Formularul de RETUR poate fi completat aici.
Formularul de SCHIMB poate fi completat aici.
h) Dacă un curier vă aduce un pachet deteriorat (rupt, desigilat, tăiat, murdar, ud), vă recomandăm să nu îl preluaţi și să încheiaţi un proces verbal de constatare cu acesta. Firma de curierat ne va informa asupra daunelor, iar noi vom trimite către dvs. un nou colet. Plângerile ulterioare fără proces verbal de constatare nu pot fi soluţionate!
VIII. Modalități de plată și taxe
Vânzătorul acceptă următoarele condiții de plată:
Plata în avans prin transfer bancar
Plata în numerar la livrare, până la 5000 LEI în cazul persoanelor juridice și până la 10000 LEI în cazul persoanelor fizice (numerarul este preluat de la client de către transportator)
Plata cu cardul la Easybox (Sameday)
Plata online cu cardul prin intermediul procesatorului de plăți NETOPIA
-> Coletele ajung la destinatar în aproximativ 24-48 ore de la data procesării comenzii. Se iau in considerare doar zilele lucrătoare
-> Transportul este gratuit pentru orice comandă de minim 300 lei. Pentru comenzile mai mici de 300 lei se percepe o taxă de transport de 15 lei
-> Coletele se livrează prin intermediul firmelor de curierat: SameDay și GLS
Mărfurile rămân în proprietatea Vânzătorului până la plata integrală și preluare, iar riscul de deteriorare a bunurilor se transmite prin preluarea mărfurilor de către Cumpărător.
Informațiile de facturare ale Cumpărătorului nu pot fi modificate retroactiv după plasarea unei comenzi.
IX. Condiții de livrare
Trimitere prin serviciul de curierat:
Mărfurile pot fi trimise Cumpărătorului prin servicii de curierat. Modurile individuale de transport sunt oferite în funcție de disponibilitatea actuală a serviciilor individuale și luând în considerare capacitatea și aria de acoperire. În caz de forță majoră sau cădere a sistemului informațional, BOMBFIT nu răspunde pentru livrarea cu întârziere a mărfurilor. Prețul transportului se face pe baza listei de prețuri curente din ziua comenzii.
Cumpărătorul este obligat să verifice împreună cu transportatorul imediat starea expedierii (numărul de pachete, deteriorarea ambalajului) conform notei de livrare anexate. Dacă se constată deteriorări ale expedierii, Cumpărătorul este obligat să întocmească o constatare împreună cu reprezentantul transportatorului cu privire la întinderea și natura prejudiciului. În baza acestei constatări, Cumpărătorul poate refuza ulterior să preia mărfurile livrate, care nu sunt conforme cu contractul de vânzare - cumpărare, să refuze preluarea mărfii cu defect sau să confirme livrarea mărfurilor cu defecte și, ulterior, să depună o reclamație privind defectele mărfurilor la Vânzător. În cazul în care Cumpărătorul constată deteriorări sau alte nereguli după primirea expedierii, acesta este obligat să contacteze imediat vânzătorul. În cazul în care nu face acest lucru, va avea dreptul la reclamarea defectului numai dacă poate dovedi că mărfurile aveau defect deja la momentul preluării lor.
O expediere incompletă sau deteriorată trebuie să fie semnalată imediat prin e-mail la info@bombfit.ro sau telefonic la numarul 0756 338 056, să întocmească raportul de daune cu transportatorul și să-l trimită fără întârzieri nejustificate prin e-mail sau prin curier către Vânzător. Reclamațiile ulterioare pentru expediere incompletă sau de daune exterioare aduse expedierii nu îl privează pe Cumpărător de dreptul de a face reclamație, ci oferă Vânzătorului posibilitatea de a demonstra că nu este un litigiu referitor la contractul de vânzare - cumpărare.
X. Condiții de garanție
Condițiile de garanție pentru mărfuri sunt reglementate de Politica de Retur a Vânzătorului și de legislația în vigoare. Documentul de achiziție servește ca și certificat de garanție.
XI. Dispoziții finale
Conform legii privind soluționarea alternativă a litigiilor consumatorilor, consumatorul are dreptul să contacteze Vânzătorul cu o cerere de remediere dacă nu este mulțumit de modul în care Vânzătorul i-a soluționat reclamația sau dacă consideră că Vânzătorul i-a încălcat drepturile.
Consumatorul are dreptul să înainteze o propunere de inițiere a soluționării alternative a litigiului unei entități de soluționare alternativă a litigiilor, dacă Vânzătorul a respins cererea sau nu a răspuns la aceasta în termen de 30 de zile de la data expedierii.
Acești Termeni și Condiții Generale intră în vigoare și produc efecte începând cu data de 01.07.2020 și anulează formularea anterioară a Termenilor și Condițiilor Generale. Vânzătorul își rezervă dreptul de a modifica Termenii și Condițiile Generale fără o notificare prealabilă. Modificarea Termenilor și Condițiilor Generale nu se aplică contractelor de cumpărare încheiate înainte de modificarea Termenilor și Condițiilor Generale, chiar dacă mărfurile nu au fost încă livrate.